اعطای موافقت اصولی راه اندازی مرکز آموزشی تخصصی کوتاه مدت در شهرستان بندرانزلی

۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰ کد : ۱۱۹۵ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۷۷۹

رهبر هاشمی معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان عنوان کرد: توسعه مراکز آموزشی تخصصی کوتاه مدت با تکیه بر توسعه آموزش‌های کاربردی و مهارتی در راستای دستیابی به برنامه‌های توسعه ششم جهاد دانشگاهی جزو رسالت‌های معاونت‌های آموزشی در حوزه آموزش کوتاه مدت است. لذا معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان با تکیه بر توسعه آموزش‌های آزاد در سال ۱۳۹۸ زمینه تخصیص ساختمان ملکی برای مرکزآموزش کوتاه مدت شماره ۳ در شهرستان بندرانزلی را فراهم آورده است و موافقت اصولی با درخواست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان مبنی بر راه اندازی مرکز آموزشی تخصصی کوتاه مدت در تیرماه سال جاری صورت گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بهره مندی از تجربیات ارزشمند، کادر آموزشی مجرب و با به کارگیری تکنولوژی روز در زمینه آموزش های کوتاه مدت فعالیتهای گسترده و چشمگیری داشته است.

این معاونت، با مطالعه و بررسی دقیق نیازهای آموزشی اقشار مختلف جامعه، اعم از دانشجویان، فارغ التحصیلان و همچنین کارکنان نهادهای دولتی و غیردولتی، اقدام به طراحی و اجرای دوره‌های تخصصی در گروه های فنی و مهندسی، علوم کامپیوتر، زبان‌های خارجی، علوم پزشکی، علوم انسانی و مدیریت، کشاورزی و منابع طبیعی، فرهنگ و هنر همت گماشته است تا بخشی از نیازهای آموزش تخصصی را در سطح استان برطرف نماید و سالانه با آموزش بیش از هزاران نفر از فراگیران دولتی و آزاد مشتاق سهم کوچکی در ارتقا کیفیت خدمات رسانی به جامعه داشته باشد.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان آموزش‌های کوتاه مدت را نوعی از آموزش های مهارتی و تخصصی مورد نیاز یک شغل خاص در سطح آموزش عالی عنوان کرد.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت در شهرستان بندرانزلی شرایط برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در سطح این شهرستان بهبود پیدا کند.