انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین جهاددانشگاهی استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۴ کد : ۱۵۹۱ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۷۵۶
تفاهم نامه همکاری مابین جهاددانشگاهی استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص اجرایی شدن طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح منعقد گردید.
انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین جهاددانشگاهی استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان تفاهم نامه همکاری مابین جهاد دانشگاهی استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص اجرایی شدن طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح با هدف تأمین نیاز نیروهای مسلح در دفاع و تأمین امنیت کشور و کمک به اشتغال پذیری و تسهیل ورود آنها به بازار کار در طی جلسه مشترکی در سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان با حضور رییس و معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و نمایندگان ورزش و جوانان، ارتش نیروی انتظامی، سپاه و کانون رویش بهار زندگی جوان منعقد گردید.

در این جلسه هماهنگی های اولیه جهت برنامه ریزی و اجرایی شدن طرح آموزشی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی در سه سطح عمومی، دیپلم به بالا و کاردانی به بالا، به میزان ۸۰ ساعت برای هر سرباز برای تعداد ۷۵۰ سرباز نیروهای مسلح (نیروی دریایی، نیروی زمینی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) صورت پذیرفت. که مقرر گردید در دو دوره عمومی و تخصصی مهارت آموزی و اشتغال آموزش های لازم ارائه گردد.