تخفیف دوره های آموزشی مهارت محور برای کادر سلامت توسط جهاد دانشگاهی گیلان

۰۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲ کد : ۱۹۸۴ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۸۷۵
معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان از تخفیف معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان به مناسبت گرامیدشت روز پرستار و قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در استان خبر داد و گفت: دوره های عمومی و تخصصی مهارت محور برای پرستاران و خانواده هایشان با تخفیف برگزار خواهد شد.
تخفیف دوره های آموزشی مهارت محور برای کادر سلامت توسط جهاد دانشگاهی گیلان

مهندس میر مسلم رهبر هاشمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: بی تردید در این شرایط حساس، هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد و در این راستا تلاش و ازخودگذشتگی کادر پرستاری قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و محروم شدن عموم مردم و متخصصین از بسیاری از آموزش‌ها، جهاد دانشگاهی دوره‌های آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزار کرد. در این راستا معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان آموزش دوره‌های مهارتی شغل محور دوره های مختلف آموزشی برگزار می کند.

هاشمی از تخفیف معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان به مناسبت گرامیدشت روز پرستار و قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در استان خبر داد و گفت: دوره های عمومی و تخصصی مهارت محور برای پرستاران و خانواده هایشان با تخفیف انجام خواهد شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان تصریح کرد: پرستاران و خانواده آنها که مایل به شرکت در دوره های عمومی و تخصصی مهارت محور می باشند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال معانت آموزشی جهاددانشگاهی Gujd.ir مراجعه و از تخفیف شهریه ۲۰ درصدی تا پایان اسفندماه سال جاری بهره مند شوند.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان ادامه داد: همچنین علاقمندان برای اطلاع از دوره های مجازی جهاددانشگاهی می توانند به سامانه gilan.imooc.ir مراجعه و یا با شماره ۳۴۳۵ تماس حاصل نمایند.


نظر شما :