برگزاری دوره طراحی و ساخت طلا و جواهر در مرکز شماره ۲ فراگیران آزاد

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۲ کد : ۲۱۵۲ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۲۴۷
برگزاری دوره طراحی و ساخت طلا و جواهر در مرکز شماره ۲ فراگیران آزاد

طلاسازی یکی از هنرهای چند صد ساله ایرانی است که چه در گذشته و چه در حال از طرفداران زیادی برخوردار است و از بازار کار بسیار خوب و درآمد بالایی برخوردار است.

یادگیری این هنر نیاز به زمان و تجربه زیادی دارد. یکی از راه های یادگیری این مهارت شرکت در دوره های آموزشی است که از جمله آنها میتوان به جهاددانشگاهی استان گیلان اشاره کرد. شما بدون نیاز به دوره های پیش نیاز می‌توانید در این دوره شرکت کنید. جهاددانشگاهی گیلان با همکاری بهترین اساتید حوزه طلاسازی و کارگاه های کاملاً مجهز این امکان را به هنرجویان می دهد که بتوانند در بهترین محیط در حوزه طلاسازی آموزش ببینند.

در این دوره شما به صورت کامل با شیوه ساخت طلا و سبک های مختلف طلاسازی آشنا خواهید شد. هنرجویان در دوره طلاسازی ذوب کاری و قالب گیری، نورد کاری، مفتول سازی، جوشکاری، قالب سازی و … را زیر نظر استاد انجام می دهند.

برای ثبت نام در دوره آموزشی طلاسازی در جهاددانشگاهی استان گیلان شما می توانید از حکمت کارت نیز استفاده نمایید.در پایان دوره آموزشی شما مدرک معتبر دریافت می کنید که با استفاده از این مدرک می توانید چه در داخل کشور چه در خارج از کشور به فعالیت در حوزه طلاسازی بپردازید و تسهیلات مختلفی را با مدرک جهاد دانشگاهی استان گیلان به دست آورید.

علاقه مندان می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۳۵ - ۰۱۳ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی رشت میدان فرهنگ جنب فروشگاه رفاه، مرکز شماره ۲ فراگیران آزاد مراجعه نمایند.

شروع دوره: سه شنبه ۱۸ مهر ساعت ۱۷ الی ۱۹

مدرس: خانم غزاله محوعلی همتی

کلید واژه ها: دوره دوره آموزشی طلاسازی حوزه طلاسازی گیلان استان گیلان جواهر مهارت مرکز 2 جهاد سازمان جهاد سازمان جهاد دانشگاهی


نظر شما :