دوره های علوم انسانی ویژه بازار کار

۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۲ کد : ۲۲۱۱ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۹۴
آموزش نیروی انسانی، زمینه یک سرمایه گذاری مطمئن بر روی نیروهای آینده ساز کشور خواهد بود. لذا جهاد دانشگاهی گیلان، فعالیت و برگزاری دوره‌ در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.
دوره های علوم انسانی ویژه بازار کار

روند مستمر و مداوم تغییر و تحول در شئون مختلف زندگی، پیشرفت های شگرف در علوم و فنون گوناگون و تاثیرات عمیق آن در عرصه های مختلف زندگی، آموزش مستمر نیروی انسانی را ضرورت می بخشد. از سوی دیگر آموزش، یکی از عمده ترین ابزار توسعه و گسترش آگاهی های عموم به ویژه در جهت تامین بهداشت عمومی و ارتقای سطح کیفی زندگی تلقی می شود. بنابراین گسترش این آموزش ها، زمینه یک سرمایه گذاری مطمئن بر روی نیروهای آینده ساز کشور خواهد بود.

گروه علوم انسانی جهاد دانشگاهی گیلان

براساس یافته های روانشناسی و علوم انسانی، سال های پیش از دبستان و دبستان در رشد و تربیت کودکان نقش اساسی و تعیین کننده ای دارد.در این دوران حساس و مهم، یادگیری کودکان عمیق تر، سریع تر و آسان تر انجام می شود، توانایی‌های آنان در جنبه های مختلف رشد، شکوفا می شود و پایه های اصلی شخصیت آنها شکل می گیرد. ایجاد محیط غنی و پربار همراه با کاربرد شیوه های آموزشی مناسب، رشد و پرورش کودکان را در این سال های پراهمیت تضمین می کند. بدون تردید وجود مربیان آگاه معتمد و مدیران کاردان، برای آموزش کودکان پیش دبستانی و دبستانی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

اعتبار مدرک دوره‌های کامپیوتر جهاد دانشگاهی گیلان

شما پس از سپری کردن هر کدام از دوره‌های گروه علوم انسانی جهاد دانشگاهی می‌توانید گواهینامه مربوط به آن دوره را دریافت کنید. این گواهینامه به شما اجازه می‌دهد تا در بازار کار به عنوان یک نیروی دارای تخصص پذیرفته شوید. گواهینامه دوره‌های علوم انسانی جهاد دانشگاهی معتبر و قابل ترجمه هستند.

علاقه مندان می‌توانند جهت مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۳۴۳۵ - ۰۱۳ تماس حاصل نمایند و یا به صورت حضوری به مراکز جهاد دانشگاهی گیلان مراجعه نمایند.

مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت رشت:

رشت- میدان فرهنگ- جنب فروشگاه رفاه

مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت فومن:

فومن- خیابان شهدا- نبش خیابان مفتح- جنب ساختمان هلال احمر

مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت بندر انزلی:

بندرانزلی- میدان گاز- داخل کوچه پوشاک موکارلو (لاله ۱) - نبش اولین چهارراه مدرسه جمهوری اسلامی

مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت لنگرود:

جاده لیلاکوه- کوی ولایت- بعد از اداره محیط زیست

مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت لاهیجان:

دانشگاه آزاد لاهیجان

مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت رودسر:

رامدشت- جنب دامپزشکی


نظر شما :