شروع دوره نرم افزار داروخانه تبیان در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ رشت

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۴ کد : ۲۲۳۰ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۲۸
شروع دوره نرم افزار داروخانه تبیان در مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ رشت

معرفی دوره آشنایی با نرم افزار مدیریت داروخانه تبیان:

نرم افزار داروخانه برنامه ای است که برای افزایش کارایی داروخانه طراحی شده و فرآیندهای تهیه و توزیع دارو را کنترل می کند. نرم افزار، داروخانه ها را در ساده سازی گردش کار، کسب نتایج بهتر برای بیمار، ردیابی و خودکار سازی فرایندهای تجویز دارو و اطمینان از رعایت مقررات، یاری می کند.

این امر نظارت اساسی بر داروهای تجویز شده بیمار را برای داروسازان فراهم کرده و با ارتباط بیمار با داروسازان، خطاهای دارویی را کاهش می دهد و رضایت مشتری را بهبود می بخشد. این امر اطلاعات دقیق و به روز درباره تاریخچه بیمار و ارتباط او با داروساز را ارائه می دهد.

مزایای نرم افزار مدیریت داروخانه:

بانک اطلاعاتی جامع با کمک نرم افزار مدیریت داروخانه، داروسازان می توانند یک پایگاه داده از داروهای تجویز شده به همراه اطلاعات مهمی مانند موارد زیر را داشته باشند:

  • موارد استفاده و خصوصیات پزشکی داروهای تجویز شده
  • تداخل با سایر داروها
  • عوارض جانبی داروهای تجویز شده
  • رعایت رژیم غذایی مناسب به هنگام استفاده از دارو

نرم افزار داروخانه تبیان از لحاظ کاربرد آسان ترین و بهترین نرم افزار داروخانه موجود در بازار می باشد. پذیرش و ثبت نسخ داروخانه بیمار در نرم افزار داروخانه تبیان به گونه ای طراحی شده که کاربر بتواند با حداقل استفاده از ماوس و در سریع ترین زمان ممکن، تمام عملیات مورد نیاز برای ثبت فروش را انجام دهد. تغییر در نوع پذیرش، تاریخ نسخه، تاریخ اعتبار، نوع بیمه، نوع نسخه، جستجوی دارو از بانک های اطلاعاتی موجود در نرم افزار به گونه ای است که کاربر با استفاده از صفحه کلید و حداقل استفاده از ماوس، می تواند کارش را انجام دهد. این طراحی سبب می شود سرعت ثبت اطلاعات در نرم افزار افزایش یافته و زمان ثبت فروش به حداقل زمان ممکن برسد.

شایان ذکر است پس از اتمام دوره به فراگیران گواهینامه پایان دوره از سوی جهاد دانشگاهی اعطا خواهد گردید.

علاقه مندان می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۳۵-۰۱۳ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی رشت میدان فرهنگ جنب فروشگاه رفاه مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ مراجعه نمایند.

شروع دوره ها مدیریت داروخانه تبیان ۲۲: دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۴ الی ۱۵

شروع دوره ها مدیریت داروخانه تبیان ۲۳: دوشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۵ الی ۱۶

مدرس: آقای دانیال ناصری

کلید واژه ها: داروخانه مدیریت داروخانه نرم افزار داروخانه نرم افزار مدیریت داروخانه داروخانه تبیان نرم افزار نرم افزار مدیریت تکنسین داروخانه دکتر مرکز شماره ۲ فراگیران آزاد


( ۱ )

نظر شما :