دوره فن بیان و سخنرانی در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ رشت

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۲ کد : ۲۲۶۴ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۸
دوره فن بیان و سخنرانی در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ رشت

فن بیان خوب مهارتی است که می تواند بسیاری از ارکان زندگی افراد را متحول کند و تاثیر چشمگیری در موفقیت افراد داشته باشد. واقعیتی که شاید کمی عجیب به نظر برسد این است که هنوز عمده مشکلات خیلی از افراد به دلیل عدم توانایی در برقراری ارتباط و انتقال مفاهیم اشتباه به دیگران می باشد.

برقراری ارتباط در اجتماع یکی از مهمترین نیازهای هر فرد می باشد که نمی توانیم به سادگی از آن بگذریم. نیاز به یادگیری اصولی و استفاده از تکنیک های فن بیان، به برقراری ارتباطات مهم در جامعه کمک می کند. فن بیان فقط شامل خوب حرف زدن نیست، اینکه بتوانیم برای هر فردی بنا به نوع مخاطب، پیامی خاص که منظور را به درستی برساند آماده کنیم، نشان دهنده مهارت بالای ما در برقراری ارتباط می باشد.

یکی دیگر از تکنیک های مهم برقراری ارتباط موثر، داشتن اعتماد به نفس است که می تواند با نشان دادن مهارت و استعدادهای شما در جذب فرصت ها به شما کمک شایانی کند و یا به صورت برعکس با وجود همه توانمندی ها، فرصت های طلایی را تنها به دلیل نداشتن اعتماد به نفس از شما بگیرد.

همانطور که بیان شد فن بیان خوب به معنی گزافه گویی یا فقط صدای خوب نیست، بلکه انتقال درست مطالب و متقاعد کردن افراد، غلبه بر ترس و افزایش اعتماد به نفس و … است که نشان دهنده مهارت ارتباطی خوب شما است که در برخی مشاغل ضروری هستند.

همراه با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

علاقه مندان می‌توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۳۵ - ۰۱۳ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی رشت میدان فرهنگ جنب فروشگاه رفاه، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ مراجعه نمایند.

شروع دوره فن بیان و سخنرانی ۴: سه شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۸ الی ۲۰

مدرس: آقای عباس پور


نظر شما :