آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی در گیلان برگزار شد

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۲۱۸۲ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۲۱۱
آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی در گیلان برگزار شد

مدیرکل منابع انسانی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: سوم آذر ماه، ۱۷۳ نفر داوطلب گیلانی در آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که به همت معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، شرکت کردند.

همت‌علی شاه نظری از برگزاری آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: آزمون استخدامی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ارتباط با نیازسنجی نیروهای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی در استان به همت معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان صبح روز سوم آذر ماه برگزار شد.

وی افزود: امسال برای اولین بار است که این آزمون برگزار شد و مجوز به کارگیری ۲۵۰ نفر در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از سازمان استخدامی کشور اخذ شده است. تعداد شرکت کنندگان آزمون در گیلان ۱۷۳ نفر بود که ۱۴۰ نفر را آقایان و ۳۳ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

شاه نظری نحوه برگزاری این آزمون توسط جهاد دانشگاهی را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور برنامه های مختلفی در بخش های آموزش اختصاصی و عمومی دارد که در حوزه آموزش عمومی می تواند از ظرفیت های بسیار خوب جهاد دانشگاهی استان بهره مند شود و حتماً از این توانمندی بیش از پیش استفاده خواهیم کرد.

محسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه گیلان هم در ادامه ضمن تشکر از سازمان جهاد دانشگاهی گیلان به دلیل نظم بسیار خوب در هنگام برگزاری این آزمون، اظهار کرد: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور از لحاظ تنوع ساختار کاملاً تخصص محور است و شیوه انتخابات برای فعالیت نیروها در آن بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: در این شرکت برای انتخاب نیروهای مورد نظر، علاوه بر ضرورت داشتن تحصیلات تخصصی، دیگر شیوه گزینش کارکنان نیز بسیار با اهمیت است.

میرحسینی خاطرنشان کرد: در زمینه تامین نیروی انسانی مورد نیاز فرودگاه استان دغدغه های مختلفی وجود داشت که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده، تحقق این امر حالت نظام مندی به خود گرفته است و با مجوز استخدام پر تعدادی که گرفته شده، بسیاری از کاستی های نیروی انسانی جبران خواهد شد.

کلید واژه ها: شرکت شرکت فرودگاه شرکت فرودگاه ناوبری شرکت فرودگاه ناوبری هوایی فرودگاه استخدامی شرکت فرودگاه آزمون استخدامی شرکت فرودگاه فرودگاه ناوبری آزمون آزمون استخدامی محمد علی رحیمی پور شاه نظری جهاد دانشگاهی جهاد سازمان جهاددانشگاهی


نظر شما :