آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۷ کد : ۲۲۱۸ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۶۶
سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور امروز، ۸ دی ماه توسط سازمان جهاددانشگاهی گیلان در استان برگزار شد.
آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد

محمدعلی رحیمی پور با اشاره به برگزاری یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور امروز، ۸ دی ماه توسط سازمان جهاددانشگاهی گیلان در استان برگزار شد.

وی تعداد کل متقاضیان شرکت در آزمون استان گیلان را ۲۱۸۱ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۳۲۰ نفر آقا و ۸۶۱ نفر خانم بودند که آزمون آقایان در دانشگاه پیام نور استان و آزمون بانوان در مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی گیلان واقع در مسکن مهر رشت برگزار شد.

سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: پذیرفته‌شدگان این آزمون سراسری بر اساس اعلام نیاز در یکی از دستگاه‌های اجرایی شامل سازمان بهزیستی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، صندوق تامین خسارت های بدنی، سازمان سنجش، سازمان حمایت از مصرف کننده و دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

رحیمی پور با اشاره به اینکه آزمون رسماً از ساعت ۹:۰۰ آغاز شد و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه یافت، بیان کرد: آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار و نظارت بر آن در استان‌ها از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام می شود.

وی با بیان اینکه نتایج اولیه این آزمون پس از تصحیح الکترونیکی در مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از طریق پروفایل کاربری داوطلبان اعلام خواهد شد، گفت: داوطلبان می‌توانند اخبار و اطلاعیه‌ها را درباره این موضوع از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir پیگیری کنند.

کلید واژه ها: آزمون گیلان جهاددانشگاهی گیلان اجرایی دستگاه اجرایی جهاد جهاد دانشگاهی سازمان جهاد دانشگاهی


( ۱ )

نظر شما :