شروع ثبت نام دوره آمادگی آزمون MSRT

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۲ کد : ۲۲۳۸ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۶۰
در چند سال اخیر، به دلیل گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی، به ویژه دوره های دکتری، در داخل کشور و نقش قابل توجه زبان انگلیسی برای قبولی در این دوره ها، آزمون های مختلفی به منظور ارزشیابی توانمندی های زبان انگلیسی داوطلبان، در داخل کشور برگزار می شود. یکی از این آزمون ها MCHE) MSRT سابق) است که به وسیله سازمان سنجش برگزار میشود. عنوان آزمون مخفف اسم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این آزمون مهارت های خواندن و درک مطلب، واژگان، درک مطلب شنیداری و گرامر را مورد ارزشیابی قرار می دهد. دوره آمادگی آزمون MSRT برای آماده سازی داوطلبین شرکت کننده در آزمون های تحصیلات تکمیلی داخل کشور برگزار میگردد.
شروع ثبت نام دوره آمادگی آزمون MSRT

آزمون MSRT چیست؟

MSRT مخفف عبارت Ministry of Science, Research and Technology است و یکی از آزمون‌های زبان دکتری در ایران به شمار می‌رود. سازمان امور دانشجویان مسئول برگزاری آزمون MSRT در داخل ایران زیر نظر وزارت علوم است که حدود ۱۰ بار در سال آن را برگزار می‌کند. بیشتر متقاضیانی که در کلاس آمادگی آزمون زبان MSRT شرکت می‌کنند، داوطلبان کنکور دکتری یا دانشجویان این مقطع هستند؛ زیرا MSRT از آزمون‌های مورد قبول سازمان سنجش است و می‌تواند شرط داشتن نمره زبان را برای قبولی در آزمون دکتری برآورده کند.

به همین منظور دوره آمادگی آزمون MSRT ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه‌های داخل کشور و دانشجویان پسر کارشناسی ارشد که قصد خروج از کشور برای ادامه تحصیل دارند، برگزار می‌شود.

هدف:
این دوره با هدف آشنا کردن داوطلبین با آزمون MSRT و ارتقا مهارت های خواندن و درک مطلب و واژگان، درک مطلب شنیداری و گرامر زبان انگلیسی برگزار میگردد.

شرایط پذیرش:
این دوره ویژه بزرگسالان می باشد و لازم است داوطلبین از آشنایی متوسط با مهارتهای خواندن و درک مطلب، شنیدار، واژگان و گرامر زبان انگلیسی برخوردار باشند.

ساختار آموزشی:
این دوره شامل یک ترم ۶۰ ساعته است که طی ۴۰ هفته و بر اساس سرفصل های ارائه شده برگزار می شود.

نحوه ارزشیابی:
این دوره به ارزشیابی پایان ترم نیاز ندارد، اما در طول دوره، سرفصل های ارائه شده با استفاده از نمونه تست های مختلف مورد ارزیابی قرار میگیرد.

شرایط قبولی:
‌‌‌‌‌‌در این دوره قبولی مطرح نمی باشد.

جهت مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۳۴۳۵ - ۰۱۳ تماس حاصل نمایید و یا به صورت حضوری به آدرس رشت، میدان گاز، رو به روی تقاطع نیایش، مرکز زبان های خارجی جهاد دانشگاهی مراجعه فرمایید.

کلید واژه ها: آزمون آمادگی آزمون آزمون msrt msrt دوره زبان زبان انگلیسی دکتری جهاد جهاد دانشگاهی سازمان جهاد دانشگاهی


( ۲ )

نظر شما :