پایان دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی کودکان

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۲ کد : ۲۲۱۶ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۱۵۸
پایان دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی کودکان

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی یا TTC در گیلان یکی از دوره های زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی گیلان است که در آن به تربیت افراد علاقه‌مند به تدریس زبان انگلیسی پرداخته می‌شود. افرادی که دوره‌های عمومی زبان انگلیسی را پشت سر گذاشته‌اند، می‌توانند با شرکت در دوره TTC فرصت‌های خود را برای پیدا کردن شغل در آموزشگاه‌های زبان افزایش داده و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

هدف اصلی این دوره، ایجاد اشتغال برای متقاضیان تدریس و بهبود کیفیت دوره‌های آموزشی برگزار شده در سطح استان بوده و با توجه به کیفیت برگزاری دوره آموزشی، کلیه افرادی که موفق شوند فرآیندهای تعریف شده را با موفقیت سپری نمایند در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی و یا سایر موسسات آموزشی متقاضی مشغول تدریس می‌شوند. در پایان دوره، متقاضیان با ارائه تدریس عملی، در صورت موفقیت، جذب خواهند شد.

دوره TTC به صورت حضوری برگزار می‌شود. در حال حاضر دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی جهاد دانشگاهی گیلان شامل ۴۰ ساعت آموزشی است متقاضیان شرکت در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی باید در سطح پیشرفته قرار داشته باشند و قبل از ثبت نام هم نیاز است که مصاحبه‌های لازم را پشت سر بگذارند تا شرایط علمی آن‌ها تایید شود.

مزایای شرکت در دوره TTC

  • یادگیری روش‌های مختلف تدریس
  • آموزش نحوه مدیریت کلاس و برقراری ارتباط با زبان آموزان
  • دریافت مدرک معتبر و قابل ترجمه در پایان دوره
  • یادگیری بهترین شیوه‌های انتقال دانش زبان به فراگیران
  • یادگیری متد جدید آموزشی و روانشناسی تدریس
  • استفاده از جدیدترین متد آموزشی

برای اطلاع از جدید ترین دوره ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

جدیدترین دوره ها

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در ترم زمستان با شماره ۳۴۳۵-۰۱۳ تماس حاصل نمایید و یا به آدرس رشت- تقاطع غیرهمسطح نیایش (میدان گاز) - ابتدای خیابان نامجو- مرکز زبان های خارجی جهاد دانشگاهی مراجعه نمایید.

کلید واژه ها: دوره دوره ttc دوره تربیت مدرس زبان دوره تربیت مدرس زبان مدرس زبان تربیت مدرس زبان زبان انگلیسی جهاد جهاد دانشگاهی سازمان جهاد دانشگاهی


نظر شما :