شروع دوره جدید طراحی دکوراسیون داخلی در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۳ کد : ۲۳۰۸ خبر ویژه آخرین اخبار
تعداد بازدید:۹۳
شروع دوره جدید طراحی دکوراسیون داخلی در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲

تفاوت طراحی داخلی با دکوراسیون داخلی اغلب مردم تصور می ‌کنند که طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یکسان هستند، اما در واقع این چنین نیست. زمانی که یک دکوراتور داخلی رنگ دیوار را انتخاب می ‌کند، یک طراح داخلی به منظور تغییر ساختار یک اتاق، رنگ را تغییر می‌ دهد. دکوراتور داخلی با افزودن وسایل جانبی مانند پرده و فرش روی ظاهر و حسی که فضا به فرد می دهد، کار می‌کند، در حالی که یک طراح داخلی تلاش می ‌کند تا از فضا بهترین استفاده را ببرد. دکوراسیون داخلی به طور مستقیم با مفهوم زیبایی در ارتباط است. اولین گام برای شروع طراحی دکوراسیون داخلی، داشتن اطلاعاتی درباره انواع سبک های دکوراسیون داخلی است. در این راستا، از سبک ‌های مختلفی در طراحی دکوراسیون داخلی، از جمله سبک کلاسیک، مدرن، منیمال، مدیترانه ‌ای و غیره، بسته به سلیقه افراد استفاده می‌ شود. در ادامه به بررسی این انواع سبک ‌ها و ویژگی ‌های آن ها خواهیم پرداخت.

این هنر و علم، به ایجاد یک فضای داخلی که هم زیبا و هنرمندانه باشد و هم از نظر کاربردی مفید باشد، می‌ پردازد. دکوراسیون داخلی از سبک‌ ها و گرایش‌ های متنوعی پیروی می‌ کند و آن ‌ها را با یکدیگر ترکیب می ‌کند تا سلیقه شخصی کاربر را بازتاب دهد. به این معنا که دکوراسیون داخلی نه تنها به زیبایی فضا می ‌پردازد، بلکه از نظر کاربری نیز فضا را بهینه می ‌سازد. به عبارت دیگر، دکوراسیون داخلی بر آن است که چگونه می ‌توان یک پلان آزاد را با مبلمان، دکوری و نورپردازی با یکدیگر متناسب کرد و حالت و جو فضا را تغییر داد.

هر فردی که خانه یا دفتر کار خود را تزئین کرده است، به نحوی در طراحی داخلی شرکت داشته است. برای بسیاری از افراد، دکوراسیون داخلی یک سرگرمی است؛ زیرا بدون نیاز به مدرک دانشگاهی، می ‌توانند در ایده ‌پردازی برای تزئین خانه شرکت کنند.

همراه با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

علاقه مندان می‌توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۴۳۵ - ۰۱۳ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی رشت میدان فرهنگ جنب فروشگاه رفاه، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ مراجعه نمایند.

شروع دوره جدید استفاده از دکوراسیون داخلی 2: سه شنبه 16 مرداد ساعت 16 الی 19

مدرس: خانم متقی


نظر شما :